Загалом, в профіль BMW X3 2018 модельного року залишився схожим на свого попередника, але виробник все ж таки зміг відшліфувати зовнішність таким чином, щоб передня частина кроссовера здавалася більш округлою та водночас динамічною. Новий позашляховик побудований на легкій та економічній платформі, яка дозволила досягти кращої керованості та стійкості за рахунок зниження ваги майже на 100 кг. Таким чином, зростання габаритних розмірів теж позитивно відобразиться на їздових характеристиках нового покоління BMW X3.
Інтер’єр виявився дуже схожим з п’ятою серією, яка дебютувала на початку цього року. Перші враження від архітектури торпедо досить позитивні. Навіть на шпигунських фото відчувається вдала ергономіка та якісні матеріали обробки. Класична передня панель відходе у минуле, реальністю стає віртуальний кокпіт з цифровою панеллю приладів.
На першому етапі у продажу з’являться модифікації з індексами xDrive 20d, xDrive 30d та xDrive M40i, в останньому випадку під капотом кроссовера встановлено 6-циліндровий бензиновий двигун об’ємом 3 літри і потужністю 355 к.с. та 500 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год такий X3 зможе розігнатися за 4,9 секунд. Через рік з моменту старту продаж на ринку з’явиться гібридна версія BMW X3 з середньою витратою пального біля двох літрів на 100 км шляху. Найпотужніший кроссовер BMW X3 M спробує об’їхати Porsche Macan Turbo та Audi Q5 RS. Чи вдасться йому це зробити покаже лише час, а поки треба набратися терпіння і зачекати до осені, коли в рамках Франкфуртського автосалону 2017 року відбудеться офіційна прем’єра нового покоління BMW X3…